Projektů 56 | Str. 1 / 3
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Úloha marketingu v řízení organizace - Cenová a distribuční strategie |
92,3 % |
Základní odborná příprava členů jednotek sborů dobrovolných hasičů |
92,3 % |
Vypracované okruhy ke státnicím z Mezinárodního marketingu |
92,3 % |
Vypracované otázky z předmětu Základní odborná příprava |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky ze Strategického managementu |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky - Řízení lidských zdrojů |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky - Management řízení lidských zdrojů |
92,3 % |
Soubor přednášek z předmětu Nové trendy v personalistice |
92,3 % |
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci - souhrn z přednášek |
92,3 % |
Soubor přednášek z předmětu Projektové řízení - Project management |
92,3 % |
Studijní opora ke komplexu studijních předmětů a tematických okruhů |
92,3 % |
Biologie mládeže - Učební pomůcka pro kombinované studium specializace v pedagogice |
92,3 % |
Vypracované otázky na předmět Bezpečnost a ochrana zdraví při práci |
92,3 % |
Přednášky z předmětu Mezinárodní obchodní operace |
92,2 % |
Marketingový přístup při zavádění nového produktu ve vybraném konkrétním případě |
92,0 % |
Studijní materiál ku předmětu Úvod do pedagogiky |
92,0 % |
Mezinárodní obchod a marketing - vypracovaný okruh ke státnicím |
91,7 % |
Vypracované zkouškové otázky z předmětu Projektové řízení |
91,3 % |
Vypracované státnicové otázky - Mezinárodní marketing |
91,3 % |
Studijní opora předmětu Perspektivní technologie |
91,1 % |