Výsledky vyhledávání pro: Strategie
Projektů 301 | Str. 10 / 16
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Koncepce státní politiky cestovního ruchu v České republice na období 2007 - 2013 |
84,6 % |
Příprava na zkoušku z předmětu Management a marketing |
84,6 % |
Podnikatelský záměr - Management a marketing - implementace ekonomických informačních systémů |
84,6 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Strategický marketing v cestovním ruchu |
84,6 % |
Poznáváním k vědění - Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání |
84,6 % |
Krátké vypracované státnicové otázky - Ekonomika a management |
84,6 % |
Vypracované státnicové otázky - Podnikový management |
84,6 % |
Studie proveditelnosti (Feasibility Study) - metodická příručka |
84,6 % |
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku - Jednota spotřební družstvo |
84,6 % |
Vypracované otázky ke státnicím - okruh Ekonomika životního prostředí |
84,6 % |
Strategie zaměstnavatele v oblasti harmonizace práce a rodiny |
84,6 % |
Vypracované otázky ke státnicím z okruhu Podniková ekonomika |
84,6 % |
Strategický management - Analýza strategie firmy |
84,3 % |
Strategické řízení - „Strategii určuje zákazník“ |
84,3 % |
Marketingová strategie destinace Česká republika |
84,2 % |
Strategie, firemní kultura a personální řízení |
84,0 % |
Studijní opora z předmětu Znalostní management |
84,0 % |
Metoda a strategie rozšiřovacího procesu |
83,9 % |
Nákladové řízení a cenová strategie - Produkční funkce |
83,9 % |
Nabídka na zavedení komplexního integrovaného IS do ČSSZ |
83,8 % |