Projektů 270 | Str. 11 / 14
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Jakou roli může hrát hodnocení v aplikovaném sociálně vědním výzkumu a jakou roli hraje poznání při řešení praktických sociálních problémů? |
83,1 % |
Je integrace Romů a dominující majority v ČR v rovině sociální, kulturní a občanské - A) Potřebná? |
83,0 % |
Biografická SWOT analýza |
82,9 % |
Krize sociálního státu aneb nedostatek solidarity ve společnosti |
82,8 % |
Vypracované okruhy - Úvod do studia dějin médií |
82,8 % |
Diskuze - Za problémy se vzděláváním dětí ze sociálních seskupení sociálně potřebných romských rodin mohou romské děti a jejich rodiny, ne systém vzdělávání v ČR - negativní postoj |
82,8 % |
Motivace - teoretická a empirická východiska |
82,7 % |
Sociální politika - základní identifikace |
82,7 % |
Dobrovolnictví v Domovech pro seniory |
82,6 % |
Vypracované otázky ze Sociální práce |
82,5 % |
Komunitní škola a komunitní vzdělávání |
82,5 % |
Fluktuace a nestabilita - teoretická a empirická východiska |
82,5 % |
Závislostní a návykové chování |
82,3 % |
Syndrom ADHD a ADD |
82,3 % |
Sociální exkluze na lokální úrovni |
82,2 % |
Diskuzní příspěvek - Je integrace Romů a dominující majority v ČR v rovině sociální, kulturní a občanské možná? - negativní postoj |
82,1 % |
Šikana |
81,8 % |
Základy veřejné politiky |
81,8 % |
Význam a vzájemná souvislost dokumentace IZS a krizového plánu na úrovni kraje |
81,7 % |
Sociální politika Evropské unie |
81,7 % |