Výsledky vyhledávání pro: marketing
Projektů 372 | Str. 12 / 19
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Perspektivy rozvoje vinařské turistiky na jižní Moravě |
84,6 % |
Vypracované tématické okruhy pro bakalářskou státní zkoušku - Marketing, obchod a služby v cestovním ruchu |
84,6 % |
Kovovýroba - Projekt z předmětu Management a marketing |
84,6 % |
Příprava na zkoušku z předmětu Management a marketing |
84,6 % |
Stavba rámů jízdních kol - semestrální práce z předmětu Management a marketing |
84,6 % |
Podnikatelský záměr z předmětu Management a marketing - hromadná přeprava osob |
84,6 % |
Podnikatelský záměr - Management a marketing - implementace ekonomických informačních systémů |
84,6 % |
Vypracované testové otázky z předmětu Marketing a podniková politika |
84,6 % |
Vypracované zkušební okruhy k bakalářské zkoušce (státnice) z Podnikání a managementu |
84,6 % |
Vypracované otázky - Ekonomika, marketing, management |
84,6 % |
Marketingová komunikace - studentská sekce konference Firma a konkurenční prostředí |
84,6 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Strategický marketing v cestovním ruchu |
84,6 % |
Vypracované státnicové otázky z Managementu cestovního ruchu |
84,6 % |
Vypracované otázky ke státní závěrečné magisterské zkoušce - Specializační předmět Obchod a marketing |
84,6 % |
Vypracované zkušební otázky ke státním závěrečným zkouškám - oblast Management a marketing |
84,6 % |
Statistické metody pro ekonomy - distanční studijní opora |
84,6 % |
Zhodnocení konkurenceschopnosti malého podniku v moravskoslezském regionu |
84,6 % |
Studie proveditelnosti (Feasibility Study) - metodická příručka |
84,6 % |
Podnikatelský záměr - Zpracování podnikatelského záměru pro firmu PC Computer, s. r. o. |
84,6 % |
Vypracované tématické okruhy ke státní závěrečné zkoušce z oboru Podnikové hospodářství |
84,6 % |