Projektů 268 | Str. 12 / 14
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Trh a základní elementy trhu |
80,6 % |
Tradiční česko-slovenská kuchyně |
80,6 % |
Analýza marketingového řízení společnosti I. J. F. Building s. r. o. |
80,5 % |
Marketing a marketingové dovednosti I |
80,3 % |
Výrobkový výzkum - prezentace |
80,3 % |
Přednášky ku předmětu Marketing |
80,3 % |
Otázky ke zkoušce z marketingu hotelových služeb |
80,2 % |
Kompletní přednášky ke předmětu Marketing obchodu a služeb |
80,2 % |
Zpracované otázky z Marketingu |
80,2 % |
Česká reklamní desetiletka |
80,1 % |
Základy marketingu |
79,7 % |
PAYNE, Adrian. Marketing služeb - poznámky |
79,6 % |
Současný globální marketing - prezentace |
79,5 % |
Zamyšlení nad jednotlivcem jako subjektem neviditelné ruky trhu |
79,5 % |
Semestrální práce z Marketingu na téma „Vánoce letos budou ve znamení elektronických hraček“ |
79,5 % |
Popište, jak byste vedli typicky hodnoticí pohovor (pohovor při pracovním hodnocení). Zásady, metodický postup. |
79,4 % |
Otázky a odpovědi z Marketingu |
79,4 % |
Podpora prodeje |
79,2 % |
Marketingový výzkum faktorů rozhodujících při výběru železničního dopravce na trase Ostrava - Praha |
79,1 % |
Marketing plan |
78,7 % |