Výsledky vyhledávání pro: SWOT analýza
Projektů 88 | Str. 2 / 5
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Koncepce podpory místní agendy 21 v ČR do roku 2020 a akční plán pro období 2012 - 2013 |
92,3 % |
Koncepce státní politiky cestovního ruchu v České republice na období 2007 - 2013 |
84,6 % |
Kritická analýza |
81,0 % |
Logistický management - Učební texty - cvičení |
91,7 % |
Malé a střední podnikání na venkově - Truhlárna TRIES - Výroba nízkoenergetických domů na bázi dřeva |
92,3 % |
Marketingová strategie stavební firmy |
82,6 % |
Marketingový plán - Stavební firma |
88,5 % |
Marketingový plán pro Moravostav Brno, a.s. |
87,0 % |
Národní strategický referenční rámec ČR 2007-2013 |
92,2 % |
Návrh národního rozvojového plánu České republiky 2007 - 2013 |
92,3 % |
Návrh strategie podniku úklidové firmy Jiří Hroch |
95,6 % |
Ocenění podniku České Aerolinie a.s. - semestrální práce |
95,4 % |
Oceňování podniku - T-Mobile Czech Republic, a.s. |
99,8 % |
Odpadové hospodářství - projekt z předmětu Rozvoj venkovského podnikání |
92,3 % |
Otázky ke státní závěrečné magisterské zkoušce - Obor Řízení podniku a podnikové finance |
84,6 % |
Personálne a sociálne dovednosti - SWOT analýza |
80,3 % |
Personální a sociální dovednosti - SWOT analýza |
80,7 % |
Podnikatelský plán firmy Formosa bubble tea |
82,9 % |
Podnikatelský záměr z předmětu Malé a střední podnikání na venkově |
92,3 % |
Podnikatelský záměr z předmětu Malé a střední podnikání na venkově - T - GLASS spol. s r.o. |
92,3 % |