Projektů 57 | Str. 2 / 3
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Profesní kompetence učitele |
82,0 % |
Proces vzdělávání v zařízeních etopedické péče |
85,8 % |
Příprava na vyučování |
84,3 % |
Portfolio učitele - seminární práce |
88,2 % |
Podklady k didaktice |
84,2 % |
Pedagogickopsychologická diagnostika ve školní pedagogice |
88,7 % |
Otázky ke zkoušce Didaktika, vypracované |
90,8 % |
Osobnost učitele |
80,9 % |
Orální, totální a bilingvální metoda vzdělávání |
86,9 % |
Obsah výchovy a vzdělávání |
84,0 % |
Modifikace funkcí učitele |
77,5 % |
Mezipředmětové vztahy a vytváření systému vědomostí |
84,7 % |
Metody čtení a psaní v edukačním procesu základní školy |
84,6 % |
Metodologie pedagogického výzkumu |
85,6 % |
Metodika tvorby školních vzdělávacích programů - SOŠ a SOU |
91,7 % |
Metoda instrumentálního obohacování (Feuersteinova metoda) |
82,0 % |
Konstrukce didaktických testů - seminární práce |
91,8 % |
Koncepce (projekt) včasné péče o děti ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí v oblasti vzdělávání |
82,1 % |
Kompenzační pomůcky (pro osoby se zrakovým post.) |
89,9 % |
Hospitace v práci ředitele školy - Příspěvek k obsahovému zaměření hospitační činnosti ředitelů základních a středních škol |
92,3 % |