Projektů 469 | Str. 2 / 24
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Základní dělení a druhy výzkumu |
82,9 % |
Základní charakteristiky komunálních odpadů |
93,6 % |
Žák, hodnocení, zkoušení a známkování |
79,6 % |
Žák jako subjekt edukace |
84,2 % |
Žák a učení |
80,7 % |
Žák a tvořivost |
76,9 % |
Žák a školní úspěšnost |
79,8 % |
Žák a motivačně regulační funkce jeho sebesystému |
87,1 % |
Žák a motivace - Pedagogická psychologie |
80,0 % |
Žák a motivace |
79,8 % |
Žák a emoce |
76,6 % |
Zabezpečení přesunu osob na komunikacích při mimořádné události |
91,9 % |
Vztahy Čechů a českých (sudetských) Němců v éře první republiky na území ČSR |
84,6 % |
Vzdělávání sester v USA |
77,6 % |
Vzdělávací soustava ČR |
74,3 % |
Významná dilemata teorie výchovy |
84,4 % |
Výzkum v ošetřovatelství, charakteristiky, význam a kategorie |
86,7 % |
Vývojová psychologie |
87,7 % |
Vývoj národní sady ukazatelů zdravotních služeb |
91,8 % |
Vývoj a perspektivy mezináboženského dialogu - Distanční pomůcka |
92,3 % |