Projektů 268 | Str. 2 / 14
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Seminární práce z předmětu Marketing - Personální marketing |
92,3 % |
Marketingová strategie firmy Wincor Nixdorf s. r. o. |
92,3 % |
Zápočtový materiál z předmětu Marketingové aplikace |
92,3 % |
Mezinárodní marketing - Pro prezenční formu studia |
92,3 % |
Seminární práce z Marketingového mixu - Nestlé Bifidus |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z předmětu Marketingové řízení |
92,3 % |
Marketing a podniková ekonomika - kompletní závěrečné otázky |
92,3 % |
Kompletní přednášky z předmětu Marketing a Marketingové dovednosti |
92,3 % |
Vypracované okruhy ke státnicím z Mezinárodního marketingu |
92,3 % |
Úloha marketingu v řízení organizace - Cenová a distribuční strategie |
92,3 % |
Vypracované zkouškové otázky z Mezinárodního marketingu |
92,3 % |
Marketing a podniková politika - přednášky z části Podniková politika |
92,1 % |
Návrh marketingové komunikace rekreačního areálu |
92,0 % |
Marketingový přístup při zavádění nového produktu ve vybraném konkrétním případě |
92,0 % |
Marketing a podniková politika - stručné zápisky |
92,0 % |
Výzkum veřejného mínění o obchodech s oblečením |
91,8 % |
Seminární práce z provozu a hospodaření podniku - Podnikatelský záměr |
91,8 % |
Mezinárodní obchod a marketing - vypracovaný okruh ke státnicím |
91,7 % |
Semestrální práce z Marketingu „Nízkonákladové aerolinky“ |
91,6 % |
Marketing finančních služeb - výcuc ze skript |
91,5 % |