Výsledky vyhledávání pro: pot
Projektů 572 | Str. 21 / 29
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Přednášky z okruhu Ekonomika - ke státnicím |
83,5 % |
Vypracovaný státnicový okruh - Legislativa |
83,4 % |
Problematika komunálního odpadu. Prodejny potravinářského zboží a malé potravinářské výrobny |
83,4 % |
Přednášky z Metodologie I a Metodologie II |
83,4 % |
Vodní zdroje (jejich využívání. problematika kontaminace vod, situace u nás i ve světě) |
83,2 % |
Výpočty technického života strojních součástí - Výpočet životnosti součásti |
83,2 % |
Zařízení pro dopravu a uskladnění tekutin |
83,2 % |
Měření charakteristiky čerpadla |
83,1 % |
Makroekonomie - tipové otázky na zkoušku |
83,1 % |
Spotřeba, investice a rovnovážný produkt |
83,0 % |
Funkční struktura ekosystému - tok energie a koloběh látek - potravní (trofické) řetězce |
83,0 % |
Agroekosystém - srovnání přírodních ekosystémů a agroekosystémů, přísun dodatkové energie, narušení potravních řetězců a autoregulačních mechanismů. Uplatnění ekologických principů |
83,0 % |
Normování spotřeby materiálu a propočty celkové plánované potřeby materiálu |
83,0 % |
Je integrace Romů a dominující majority v ČR v rovině sociální, kulturní a občanské - A) Potřebná? |
83,0 % |
Podlahy - Pozemní stavitelství |
82,9 % |
Chování spotřebitele a formování poptávky |
82,9 % |
Vliv prvku pasivní bezpečnosti vozidel při kolizích s chodci |
82,9 % |
Přednášky z předmětu Technické zařízení budov |
82,9 % |
Stručné poznámky na Léčebné metody v lázeňství |
82,9 % |
Diskuze - Za problémy se vzděláváním dětí ze sociálních seskupení sociálně potřebných romských rodin mohou romské děti a jejich rodiny, ne systém vzdělávání v ČR - negativní postoj |
82,8 % |