Výsledky vyhledávání pro: trať
Projektů 485 | Str. 3 / 25
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Mezinárodní marketing - Pro prezenční formu studia |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky ze Strategického managementu |
92,3 % |
Architektonické navrhování budov - vypracované státnicové otázky |
92,3 % |
Koncepce podpory místní agendy 21 v ČR do roku 2020 a akční plán pro období 2012 - 2013 |
92,3 % |
Program rozvoje Mikroregionu Jindřichohradecko - svazek obcí Jindřichohradecko |
92,3 % |
Informační strategie podniku - seminární práce z předmětu Informační management |
92,3 % |
Finanční analýza a plánování - vypracované zkouškové otázky |
92,3 % |
Úvod do veřejné správy a správního práva - poznámky z přednášek |
92,3 % |
Vypracované státnicové okruhy z předmětu Sociální geografie |
92,3 % |
Vypracované státnicové okruhy ke zkoušce - Sociální deviace |
92,3 % |
Architektonické navrhování budov - Vypracovaný okruh ke státnicím |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Management udržitelného rozvoje cestovního ruchu |
92,3 % |
Sustainable regional development - Udržitelný rozvoj regionu - skripta |
92,3 % |
Marketingová strategie firmy Wincor Nixdorf s. r. o. |
92,3 % |
Seznam tématických okruhů (otázek) k závěrečnému testu a ke zkoušce z předmětu Management a ekonomika podniku |
92,3 % |
Představení firmy Coca-Cola HBC ČR - strategický management |
92,3 % |
Marketingový informační systém - vypracované státnicové otázky |
92,3 % |
Vypracované okruhy ke státnicím z Mezinárodního marketingu |
92,3 % |
Kompletní přednášky z předmětu Marketing a Marketingové dovednosti |
92,3 % |
Přednášky z předmětu Podniková ekonomika a strategie |
92,3 % |