Projektů 57 | Str. 3 / 3
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Koncepce (projekt) včasné péče o děti ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí v oblasti vzdělávání |
82,1 % |
Didaktické zásady |
82,1 % |
Metoda instrumentálního obohacování (Feuersteinova metoda) |
82,0 % |
Profesní kompetence učitele |
82,0 % |
Projekty a samostatné práce |
82,0 % |
Didaktika - Hospitační záznam pacienta |
81,8 % |
Analýza didaktické vybavenosti učebnice |
81,8 % |
Rámcový vzdělávací program v porovnání s metodikou ŠVP ZŠ Vnorovy |
81,5 % |
Realizace jednotlivých lekcí v multismyslových místnostech |
80,9 % |
Osobnost učitele |
80,9 % |
Škola jako instituce |
80,5 % |
Žák a motivace |
79,8 % |
Didaktika - Vztah mezi učitelem a žákem |
79,3 % |
Vzdělávání dětí s autismem aneb Zkušenost z autistické školy |
78,1 % |
Modifikace funkcí učitele |
77,5 % |
Edukace žáků se sluchovým postižením |
75,7 % |
Asistent pedagoga - prezentace |
73,1 % |