Výsledky vyhledávání pro: trať
Projektů 485 | Str. 5 / 25
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Marketingová strategie podnikatelského subjektu cukrárna Budař |
92,3 % |
Vypracované otázky z předmětu Malé a střední podnikání na venkově |
92,3 % |
Operační program doprava pro programové období 2014 - 2020 |
92,3 % |
Úloha marketingu v řízení organizace - Cenová a distribuční strategie |
92,3 % |
Vypracované testové otázky z předmětu Personální analýza |
92,3 % |
Vypracované otázky ke zkoušce z předmětu Doprava v územním plánování |
92,3 % |
Vypracované otázky - okruh Management z předmětu Podniková ekonomika |
92,3 % |
Inovační klima firmy (inovační praktiky, budování inovační struktury) |
92,3 % |
Mezinárodní marketing - Pro prezenční formu studia |
92,3 % |
Cenová strategie a taktika - Distanční studijní opora |
92,3 % |
Podnikatelský záměr z předmětu Malé a střední podnikání na venkově |
92,3 % |
Strategický management - vypracované zkouškové okruhy |
92,3 % |
Vypracované otázky na Strategie a strategická analýza |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z předmětu Ochrana přírody |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z předmětu Management podniku (VŠO) |
92,3 % |
Poznámky z přednášek a cvičení - Marketing a podniková politika - letní semestr |
92,3 % |
Návrh a zhodnocení ukazatelů kvality a výkonnosti akutní nemocniční péče - založených na administrativních datech |
92,3 % |
Podnikatelský plán pro společnost MSS European Technic, s.r.o. |
92,3 % |
To nejdůležitejší ze skript - Základy ekonomiky podniku |
92,3 % |
Vypracované otázky ke státnicím - Mezinárodní vztahy |
92,3 % |