Projektů 299 | Str. 6 / 15
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Hlavní zásady pro práci a jednání se sluchově postiženým žákem |
84,6 % |
Role asistenta pedagoga při integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole |
84,6 % |
Výukové metody |
84,6 % |
Dyskalkulie a další specifické poruchy učení v matematice |
84,6 % |
Metody čtení a psaní v edukačním procesu základní školy |
84,6 % |
FYZIKA I - Pro technické obory prezenčního studia Dopravní fakulty Jana Pernera |
84,6 % |
Otázky ke zkoušce předmětu Technika elektronických přístrojů |
84,6 % |
Školení odborné kvalifikace osob v elektrotechnice dle vyhl. 50/1978 Sb. § 4 |
84,6 % |
Základní elektrotechnické předpisy - Všechny otázky - učební pomůcka |
84,6 % |
Základní elektrotechnické předpisy - Elektrická zařízení v místnostech pro lékařské účely |
84,6 % |
Popis a parametry biologických signálů. Základní pojmy, impedanční projevy činnosti tkání, orgánů a jejich využití v diagnostice, napětí vytvářená činností různých orgánů. |
84,6 % |
Diagnostické zařízení pro aplikace neurologické. Požadavky na přístroje, základní parametry a způsoby činnosti EEG, EMG, EGG, doplňkové přístroje |
84,6 % |
Diagnostické přístroje pro měření průtoku a minutového objemu. Diluční metody, elektromagnetické metody. |
84,6 % |
Diagnostická zařízení pro aplikace na smyslové orgány. Audiometry, naslouchací zařízení, analyzátory oka. |
84,6 % |
Bipolární a unipolární spínání tranzistorového můstku |
84,6 % |
FYZIKA II pro technické obory Dopravní fakulty Jana Pernera |
84,6 % |
Dětská nefrologie - přednášky, cvičení pro ZSF OU |
84,5 % |
Fyziologie člověka |
84,4 % |
Matematická analýza I pro kombinované a distanční studium |
84,4 % |
Biologie buňky a genetika - vypracované otázky |
84,3 % |