Projektů 36 | Str. 1 / 2
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Alternatívní hodnocení výsledku vzdelávaní žáku |
90,0 % |
Autodiagnostika učitele a autoevaluace školy |
82,8 % |
B.P.Jesipov, N.K.Gončarov: PEDAGOGIKA |
74,5 % |
Dějiny pedagogiky |
74,5 % |
Diagnostika. Zaměření na psychopedickou diagnostiku, metodologická a obsahová stránka. |
89,3 % |
Didaktika českého jazyka - specifika didaktiky, úkoly českého jazyka ve vzdělávacím programu |
84,6 % |
Jean Jack Rousseau - Emil čili o vychování |
73,2 % |
Magisterské státnice z Psychologie |
89,8 % |
Motivace ve vyučování |
79,6 % |
Okruhy ke zkoušce - specializace specifické poruchy učení |
87,7 % |
Oorganizační formy vyučování |
86,9 % |
Organizace logopedické péče v ČR |
71,9 % |
Otokar Chlup: Pedagogika (Úvod do studia) |
83,2 % |
Pedagogická diagnostika |
88,2 % |
Pedagogický výzkum a jeho metody |
82,2 % |
Pedagogika jako vědecká disciplína |
74,5 % |
Pedagogika jako vědní obor |
80,9 % |
Předmět psychologie. Hlavní přístupy ke studiu psychiky: biologický (fyziologický), behavioristický |
84,6 % |
Psychologie vyučování a výchovy |
84,8 % |
Specifické poruchy učení |
80,6 % |