Projektů 24 | Str. 1 / 2
Uni / Název projektu |
Kvalita |
9 kroků k samostatné práci žáka |
89,4 % |
Aktivizační metody ve výuce psychologie |
87,4 % |
Didaktická analýza učiva |
95,0 % |
Didaktická analýza učiva |
76,8 % |
Didaktické principy, výukové metody a organizační formy |
92,3 % |
Didaktika - Výukové cíle |
82,5 % |
Didaktika Informatiky II |
88,3 % |
Didaktika psychologie - Didaktické zásady |
86,5 % |
Didaktika psychologie a pedagogiky - Metodický balíček |
92,3 % |
Metodika tvorby školních vzdělávacích programů SOŠ a SOU |
92,3 % |
Metody didaktiky |
73,2 % |
Mezipředmětové vztahy |
78,5 % |
Obecná didaktika - způsob práce |
75,0 % |
Osobnostní typologie z pohledu žádoucích osobnostních charakteristik zdravotnického pracovníka |
87,1 % |
Příspěvek k obsahovému zaměření hospitační činnosti ředitelů základních a středních škol |
89,7 % |
Seminární práce - Didaktika psychologie |
90,1 % |
Seminární práce - Didaktika psychologie a pedagogiky |
99,6 % |
Seminární práce na téma Metodická příprava na hodinu |
97,3 % |
Školní vzdělávací program - Základní škola Montessori |
92,3 % |
Skripta - Řízení výuky |
88,0 % |