Výsledky vyhledávání pro: marketingový mix
Projektů 45 | Str. 1 / 3
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Zkouškové otázky z různých variant testů |
87,7 % |
Zhodnocení konkurenceschopnosti malého podniku v moravskoslezském regionu |
84,6 % |
Základy marketingu |
87,4 % |
Vypracované zkušební okruhy k bakalářské zkoušce (státnice) z Podnikání a managementu |
84,6 % |
Vypracované testové varianty z předmětu Marketing |
84,5 % |
Vypracované tématické okruhy pro bakalářskou státní zkoušku - Marketing, obchod a služby v cestovním ruchu |
84,6 % |
Vypracované státnicové otázky z předmětu Marketingové řízení |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Marketing |
84,3 % |
Vypracované státnicové otázky - Ekonomika a řízení výroby |
92,3 % |
Vypracované otázky z předmětu Ekonomika |
90,6 % |
Vypracované otázky ke státní závěrečné magisterské zkoušce - Specializační předmět Obchod a marketing |
84,6 % |
Vypracované otázky - Ekonomika, marketing, management |
84,6 % |
Vypracované okruhy z předmětu Management turistických destinací |
89,7 % |
Úloha marketingu v řízení organizace - Cenová a distribuční strategie |
92,3 % |
Studijní text - Základy marketingu |
89,8 % |
Studijní opora z Marketingu |
88,8 % |
Studie proveditelnosti (Feasibility Study) - metodická příručka |
84,6 % |
Stručně vypracované otázky z okruhu Ekonomika a řízení výroby |
92,3 % |
Starbucks - marketingový mix, SWOT analýza |
86,0 % |
Shrnutí kapitol z předmětu Marketing inovací |
90,4 % |