Výsledky vyhledávání pro: mix
Projektů 59 | Str. 1 / 3
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Zpracované okruhy z Marketingu ke zkoušce |
90,9 % |
Zkouškové otázky z různých variant testů |
87,7 % |
Zhodnocení konkurenceschopnosti malého podniku v moravskoslezském regionu |
84,6 % |
Základy marketingu |
87,4 % |
Základní funkce nákupu podniku a podmínky jejich účinného naplnení |
89,0 % |
Vypracované zkušební okruhy k bakalářské zkoušce (státnice) z Podnikání a managementu |
84,6 % |
Vypracované zkouškové otázky na Management |
80,8 % |
Vypracované zkouškové okruhy z Marketingu |
90,9 % |
Vypracované zápočtové testy z Marketingu |
83,6 % |
Vypracované testové varianty z předmětu Marketing |
84,5 % |
Vypracované tématické okruhy pro bakalářskou státní zkoušku - Marketing, obchod a služby v cestovním ruchu |
84,6 % |
Vypracované státnicové otázky z předmětu Marketingové řízení |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Marketing a management destinace cestovního ruchu |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Marketing |
84,3 % |
Vypracované státnicové otázky - Ekonomika a řízení výroby |
92,3 % |
Vypracované otázky z předmětu Ekonomika |
90,6 % |
Vypracované otázky ke státní závěrečné magisterské zkoušce - Specializační předmět Obchod a marketing |
84,6 % |
Vypracované otázky - Ekonomika, marketing, management |
84,6 % |
Vypracované okruhy z předmětu Management turistických destinací |
89,7 % |
Varianty minitestů (6. - 10. test) |
82,7 % |