Projektů 57 | Str. 1 / 3
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Závady (dificility) a poruchy chování ve škole |
85,8 % |
Základy didaktiky |
87,2 % |
Žák jako subjekt edukace |
84,2 % |
Žák a motivačně regulační funkce jeho sebesystému |
87,1 % |
Žák a motivace |
79,8 % |
Vzdělávání dětí s autismem aneb Zkušenost z autistické školy |
78,1 % |
Významná dilemata teorie výchovy |
84,4 % |
Výukové metody |
84,6 % |
Výchova jako předmětu pedagogické vědy |
87,9 % |
Učitelova dílna - vyučovací metody |
88,8 % |
Studijní poznámky z Didaktiky |
83,2 % |
Studijní materiál z Multikulturní výchovy |
89,6 % |
Sociologie školní třídy |
83,0 % |
Škola jako instituce |
80,5 % |
Šikana ve škole |
82,8 % |
Seminární práce - Portfolio učitele |
89,4 % |
Realizace jednotlivých lekcí v multismyslových místnostech |
80,9 % |
Rámcový vzdělávací program v porovnání s metodikou ŠVP ZŠ Vnorovy |
81,5 % |
Projekty a samostatné práce |
82,0 % |
Profil absolventů středních škol s vyučovacím předmětem Psychologie a Pedagogika |
85,1 % |