Projektů 23 | Str. 1 / 2
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Zásady obchodního jednání - přednášky |
80,5 % |
Vypracované tematické okruhy otázek ke státnicím pro studijní obor Management cestovního ruchu (Ing.) |
81,5 % |
Vypracované státnicové otázky z předmětu Mezinárodní obchod (VŠO) |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z předmětu Management podniku (VŠO) |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Strategický marketing v cestovním ruchu |
84,6 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Marketing a management destinace cestovního ruchu |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Management udržitelného rozvoje cestovního ruchu |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Management podniku cestovního ruchu |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Management lázeňského a wellness podniku |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Management kulturního cestovního ruchu a památek |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Management cestovních kanceláří a agentur |
92,3 % |
Vypracované státnicové otázky z Managementu cestovního ruchu |
84,6 % |
Vypracované státnicové otázky z Makroekonomie (VŠO) |
91,6 % |
Účetnictví - okruhy ke zkoušce |
80,0 % |
Travelling by Air - seminárna práca |
67,9 % |
The History and Development of Tourism |
68,4 % |
Strategický řídící proces jako východisko a limitující faktor marketingového procesu |
91,5 % |
Rozepsané zkouškové okruhy ke státnicím z předmětu Mikroekonomie (VŠO) |
92,3 % |
Průběžná práce 2.ročník - Informatika |
78,9 % |
Materiály k zápočtu z předmětu Základy obchodního jednání |
71,3 % |