Výsledky vyhledávání pro: prodeje
Projektů 25 | Str. 1 / 2
Uni / Název projektu |
Kvalita |
Porovnání nákladů maloobchodních prodejen při použití čárových kódů a při použití štítků s cenou zboží |
95,0 % |
Téze předmětu Odpady potravinářské výroby, distribuce a prodeje potravin |
92,3 % |
Vliv reklamy a psychologie prodeje - bakalářská práce |
92,3 % |
Podnikatelský záměr z předmětu Malé a střední podnikání na venkově - T - GLASS spol. s r.o. |
92,3 % |
Marketingový mix - McDonald's, s.r.o. |
90,3 % |
Prezentace z předmětu Mediální strategie |
89,6 % |
Marketing - vypracované otázky |
89,2 % |
Cena a propagace - marketingová komunikace |
88,9 % |
Zkouškové otázky z předmětu Marketing a podniková politika - kvizové i rozepsisovací |
85,3 % |
Vypracované státnicové otázky z okruhu Ekologické aspekty výroby, distribuce a prodeje potravin |
84,6 % |
Podnikatelský plán z předmětu Management a marketing |
84,6 % |
CRM - Customer Relationship Management |
84,2 % |
Vypracované otázky ke státnicím z Marketingu |
83,7 % |
Jakost masa, rizika masa |
82,8 % |
Poznámky z Marketingu |
82,4 % |
Management a marketing - projekt |
81,8 % |
Ekologické aspekty prodeje potravin |
80,2 % |
Porovnání kraje Vysočina, Libereckého kraje a Plzeňského kraje z hlediska potenciálu pro retailingové firmy, zabývající se prodejem především rychloobrátkového sortimentu (FMCG) |
80,1 % |
Případová studie - Retail management Globus ČR, k.s. |
79,5 % |
Podpora prodeje |
79,2 % |