Provést průzkum reakce zákazníků na nový výrobek na trhu zboží denní potřeby, a to v rámci cvičení studentů z marketingového výzkumu. Pro toto šetření jsme zvolily nové bonbóny Orbit firmy Wrigley´s, specializované do této doby na výrobu žvýkaček, které si získaly velkou oblibu a jejich novinka v podobě bonbónů Orbit je pokusem rozšířit sortiment a získat nové zákazníky. Bonbóny se prodávají ve čtyřech příchutích - Orange Mint, Lemon Mint, Nature Mint a Wild Mint - a narozdíl od jiných bonbónů neutralizují pH v ústech a zabraňují tak vzniku zubního kazu. Pro tyto své účinky by si mohly získat stejnou oblibu jako žvýkačky, tudíž cílem našeho výzkumu je zjistit jejich oblíbenost a schopnost obstát v bu-doucnu na trhu.
1.2 Koncept projektu
» provést průzkum spokojenosti
»
zjistit hlavní segment zákazníků
»
provést šetření pomocí dotazování u náhodně vybraných respondentů
»
zjistit názory spotřebitelů - bonbóny versus žvýkačky