1. přednáška - Úvod 1.1 Marketingový řídící proces Situační analýza => Strategické záměry => Marketingové programy => Koordinace a kontrola
Situační analýza • Vnitřní analýza = SW » Přehled marketingové efektivnosti » Marketingový audit » Analýza ABC » Portfolio analýza » Analýza ziskovosti a marketingové produktivity •Vnější analýza = OT » Analýza a měření trhu » Analýza subjektů trhu (zákazníci, konkurenti, distributoři, dodavatelé)
Strategické záměry • Poslání společnosti • Cíle společnosti • Strategie společnosti • Marketingové cíle • Marketingové strategie » útočné strategie » obranné strategie
Marketingové programy • Výrobkové programy • Cenové programy • Reklamní programy • Programy podpory prodeje • Prodejní a distribuční programy
Koordinace a kontrola • Organizace marketingových činností • Tvorba marketingového plánu • Implementace marketingového plánu • Kontrola marketingového plánu