Téma této seminární práce „Etika v marketingu" je velmi širokým tématem, které je v dnešní době čím dál více rozebíraným a debatovaným. My se v naší práci budeme zaměřovat zejména na marketing v reklamě. Ať chceme nebo ne, média nesoucí reklamu, jsou součástí našeho každodenního života. Odvažujeme si říci, že jakýmsi rostoucím trendem dnešní doby je absence televize u mladých lidí. To však ještě neznamená, že se s reklamou nesetkávají. Reklama je něco, před čím nemůžeme utéct, nemůžeme se před ní schovat. Útočí na nás takřka ze všech stran. Když to není televizní reklama, pak jsou to reklamy v rádiích, novinách, časopisech, na Internetu, billboardech a spousty dalších míst.
Tato seminární práce bude rozdělena do čtyř hlavních částí. První částí bude teorie k dané problematice, ve které se zaměříme na etiku v marketingu se zaměřením na různé oblasti. Druhá část bude část praktická. V praktické části popíšeme některé konkrétní reklamní praktiky, se kterými se můžeme dnes setkat. Třetí částí bude závěr a celkové shrnutí, a poslední částí budou vlastní názory na tuto problematiku jednotlivých autorek této seminární práce.