OT1: Strategie hry v počítačové simulaci JA TITAN včetně technického zabezpečení.
1. Charakter a přínos počítačových simulací 1.1. Týmový charakter - Dva až tříčlenné týmy - Maximálně 8 týmů ve hře - Stanovení vedoucího týmu
1.2. Etapový charakter - Několik kol (podle typu scénáře - Jedno kolo = jedno čtvrtletí - Průběh kola: a) Vyhodnocení informací o firmě i o konkurentech b) Rozhodnutí (1-5 parametrů) c) Zadání do simulace d) Příjem nových informací
1.3. Interakčnost: Interakce v průběhu hry má dvojí charakter: - interakce mezi členy každého týmu v rámci jednotlivých úrovní rozhodování (cena, výroba, marketing, kapitálové investice, výzkum a vývoj, charitativní činnost - JA TITAN - interakce mezi jednotlivými týmy
1.4. Zpětnovazebnost - Zachycení bezprostředních ekonomických důsledků svých rozhodnutí a rozhodnutí konkurentů. - Možnost zpětné reakce v dalším kole. - V každém kole firma obdrží zprávy o ekonomických výsledcích: a) Zpráva o situaci ve firmě b) Zpráva o situaci v odvětví
Přínos počítačových simulací - Bezprostřední ověření ekonomických důsledků svých rozhodnutí. - Porozumění souvislostí v rámci vymezených parametrů. - Rozvoj interpersonálních schopností - Rozvoj dovedností týmové práce - Trénink rozhodování v omezeném čase