1. Týmový charakter 2. Etapový charakter 3. Interakčnost 4. Zpětnovazebnost
Týmový charakter • 2-3 členné týmy
•
Maximálně 8 týmů v jedné hře
•
Stanovení vedoucího týmu
Etapový charakter
•
Několik kol
•
Jedno kolo = jedno čtvrtletí Průběh kola: 1.vyhodnocení informací o firmě i o konkurentech 2.rozhodnutí (1-5 parametrů) 3.zadání do simulace 4.příjem nových informací
Interakčnost
•
Interakce v průběhu hry má dvojí charakter: - interakce mezi členy každého týmu v rámci jednotlivých úrovních rozhodování (cena, výroba, marketing, kapitálové investice, výzkum a vývoj, charitativní činnost - JA TITAN - interakce mezi jednotlivými týmy
Zpětnovazebnost
•
Zachycení bezprostředních ekonomických důsledků svých rozhodnutí a rozhodnutí konkurentů.
•
Možnost zpětné reakce v dalším kole.
•
V každém kole firma obdrží zprávy o ekon. výsledcích: - Zpráva o situaci ve firmě - Zpráva o situaci v odvětví