Registrace | Přihlásit

Studijní materiál: Marketingový výzkum faktorů rozhodujících při výběru železničního dopravce na trase Ostrava - Praha

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
Zhodnocení výzkumu

Cílem našeho výzkumu bylo oslovení mladých lidí (studentů) a zjištění, jaké jsou jejich zkušenosti s cestováním na trase Ostrava - Praha určováním kritérií, které jsou pro ně osobně podstatné, a které nikoliv. Z toho důvodu, že se pohybujeme okolo těchto mladých lidí, rozhodli jsme se dotazník rozdat po svém okolí, tudíž jeho návratnost byla stoprocentní a z šedesáti dotazníků se nám všech šedesát vrátilo. Jako první otázku jsme zvolili vylučovací možnost a to je ta, jestli vlakem na této trase za poslední rok cestovali. Dvacet procent našich respondentů za poslední rok tuto cestu neabsolvovalo (viz Obr. 1).
Hodnocení (0x):