1. Úvod Tato seminární práce je koncipována na téma „Marketingový mix vybraného podniku“. Jako podnik jsem zvolil společnost Ferrero, která se zabývá výrobou čokolád, mléčných produktů a dalších cukrářských výrobků. Jako produkt jsem si zvolil Nutellu, jejíž recept vznikl v roce 1940, avšak to byla ještě známá pod názvem „Pasta Gianduja“. Tento výrobek jsem si vybral, protože je světově oblíbený, a s chutí si ho dají i naši rodiče či prarodiče.
2. Cíl Jak jsem výše uvedl, tak seminární práce se týká „Marketingového mixu vybraného podniku“. Cílem mé seminární práce je představit vybranou firmu, její výrobky a následně aplikovat marketingový mix tzn. 4P (produkt, cena, distribuce a propagace) na vybraném produktu Nutella. Nejprve se zaměřím na teoretickou část, kde se budu věnovat jednotlivým prvkům marketingového mixu. Dále se budu zabývat praktickou částí, kde danou teorii aplikuji do praxe na mnou zvolený produkt, který jsem zmínil ve výše uvedeném textu.