1. M koncepce je? CÍLE SOUSTŘEDĚNÍ SE NA TRH, ZÁKAZNÍKY, KOORDINACI, ZISK JAKO HLAVNÍ CÍL VEŠKERÉ ČINNOSTI 2. Namalovat makro prostředí 3. Schéma B matice má 4 kvadranty: DOJNÉ KRÁVY, HVĚZDY, OTAZNÍKY, PSY 4. Základní subjekty trhu - DOMÁCNOSTI, FIRMY, STÁT 5. Metody extrapolace časových řad - JAK TO BYLO DOSUD - BUDE SE DRŽET I NADÁLE 6. Inovace je změna MALÁ VĚTŠÍ A ZÁSADNÍ 7. Přímá distribuční cesta - VÝROBCE DODÁVÁ ZÁKAZNÍKOVY BEZ PROSTŘEDNÍKA. 8. Je pravda? M výzkum je získání informací pro nějaký problém - ANO JE TO DEFINICE 9. Faktory působící na zákazníka - KULTURA, SOCIÁLNÍ, PSYCHOLOGIE 10. Sortiment - ZNAČKOVÉ (HLUBOKÝ (VŠE CO SE TÝKÁ JÍZDNÍCH KOL), ŠIROKÝ (JENOM KOLA, ALE HODNĚ), KOMBINACE (HODNĚ KOL I HODNĚ PŘÍSLUŠENSTVÍ)) 11. Trh organizovaných zákazníků - TI, KTEŘÍ PODNIKAJÍ (VÝROBCI ZBOŽÍ A POSKYTOVATELÉ SLUŽEB, OBCHODNÍCI (VELKOOBCHOD, MALOOBCHOD), STÁTNÍ SPRÁVA (STÁTNÍ, KRAJSKÉ, MĚSTSKÉ, OBECNÍ)) 12. Jmenujte způsoby realize internacionálního (45-75, DVA ROPNÉ ŠOKY, 90 LETA - EU) 13. Kontrola M výsledků - PLNĚNÍ M CÍLŮ A PLÁNŮ (JESTLI PLNÍME PLÁNY NEBO NE) 14. Je pravda, že cílem analýzy zákazníků je jak se vyvyjí jejich počet a struktura - ANO 15. Paretovo pravidlo - ZÁKAZNÍKŮ 20% A TRŽEB 80% 16. Mezi tri typy interakcí patří - trojúhelník - ZÁAZNÍK DE K POSKYTOVATELI, POSKYTOVATEL JDE K ZÁKAZNÍKOVI, TRANSAKCE MŮŽE PROBÍHAT NA DÁLKU 17. Mezi 4 hlavní vlastnosti služeb nepatří - NEPROMĚNLIVOST 18. Veškěré procesy můžeme rozdelit na procesy POSKYTOVACÍ A ROZHODOVACÍ 19. Kooperační a akviziční teorie - RYCHLOST PŘENESENÍ, JE TO PRAVDA (KOMU TO TRVÁ TOMU KONKURENCE UTEČE)