Registrace | Přihlásit

Seminární práce: Marketingová strategie firmy Kofola a.s.

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
1. Popis případu
Cílem tohoto projektu je analýza současné situace firmy Kofola, a. s., syntéza zjištěných poznatků do výsledných doporučení. Tím je nalezení tržní příležitosti na trhu nealkoholických nápojů a upevnění tak firemní strategie, kterou v roce 2012 měla společnost Kofola, a. s. strategii dostat se na 2. místo na trhu nealko nápojů v ČR. Kofola, a. s. působí hned na čtyřech trzích - krom České republiky, také na Slovensku, v Polsku a Rusku. Navrhovaná strategie se bude týkat pouze českého trhu. (www.firma-kofola.cz 8. 3. 2013)
2. Subjektivní faktory - vnitřní předpoklady

2. 1 Současná situace společnosti a vstupní údaje

2. 1. 1 Základní informace - vize podniku a poslání
Název: Kofola ČeskoSlovensko, a. s.
• Skupinu Kofola tvoří společnosti, závody a obchodní zastoupení - Kofola ČeskoSlovensko a.s., Kofola, a. s. (CZ), Kofola, a. s. (SK), OOO Megapack. (www.firma-kofola.cz 8. 3. 2013)
Právní forma: akciová společnost
Zápis do obchodního rejstříku: 18. 10. 2005
Identifikační číslo: 276 63 001
Sídlo společnosti: Krnov - Pod Bezručovým vrchem, Za drahou 165/1, PSČ 794 01
Hodnocení (0x):