1. Popis případu Cílem tohoto projektu je analýza současné situace firmy Kofola, a. s., syntéza zjištěných poznatků do výsledných doporučení. Tím je nalezení tržní příležitosti na trhu nealkoholických nápojů a upevnění tak firemní strategie, kterou v roce 2012 měla společnost Kofola, a. s. strategii dostat se na 2. místo na trhu nealko nápojů v ČR. Kofola, a. s. působí hned na čtyřech trzích - krom České republiky, také na Slovensku, v Polsku a Rusku. Navrhovaná strategie se bude týkat pouze českého trhu. (www.firma-kofola.cz 8. 3. 2013) 2. Subjektivní faktory - vnitřní předpoklady
2. 1 Současná situace společnosti a vstupní údaje
2. 1. 1 Základní informace - vize podniku a poslání Název: Kofola ČeskoSlovensko, a. s. • Skupinu Kofola tvoří společnosti, závody a obchodní zastoupení - Kofola ČeskoSlovensko a.s., Kofola, a. s. (CZ), Kofola, a. s. (SK), OOO Megapack. (www.firma-kofola.cz 8. 3. 2013) Právní forma: akciová společnost Zápis do obchodního rejstříku: 18. 10. 2005 Identifikační číslo: 276 63 001 Sídlo společnosti: Krnov - Pod Bezručovým vrchem, Za drahou 165/1, PSČ 794 01