1 Popis případu Cílem práce je pomocí analýz a předpokladů sestavit jednoduchý marketingový a finanční plán pro námi zvolenou společnost na základě analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Tyto analýzy sestavit pro společnost MSS European Technic, s.r.o.. Tato společnost je na počátku své existence, a proto jsou hlavní body práce převážně vyhodnocovány subjektivně za pomoci statistických předpokladů a odhadů. Na počátku práce je společnost popsána, jsou zde uvedeny nejdůležitější základní a právní informace, jako je rozvaha, výkaz zisků a ztrát, její základní charakteristiky úspěšnosti a rozbor produktů společnosti. V následné části jsou vyhodnoceny vnější vlivy ovlivňující prostředí společnosti. Globální vlivy, vlivy Evropské Unie, Národní vlivy, vlivy odvětví. Dále kapitola upřesňuje vlivy trhu jeho segmentaci a bariéry vstupu na trh, možné rozšíření tržního podílů pomocí aliancí a akvizic. Ke konci této kapitoly jsou zde vnější vlivy stručně analyzovány a shrnuty v PEST analýze. Následující kapitola hodnotí vnitřní předpoklady, silné a slabé stránky společnosti, její konkurenční výhody, jiné výhody, ohodnocení tržní pozice. Analýzou BCG je zde ohodnoceno portfolium společnosti. Další kapitola shrnuje vnější faktory (příležitosti a hrozby) a vnitřní faktory (silné a slabé stránky společnosti) za pomoci SWOT analýzy. Vzhledem ke své nedlouhé existenci je zde uvedena pouze jedna strategie vyplývající ze SWOT analýzy. Kapitola věnující se marketingu ohodnotí tržní cíle a marketingové cíle vyplývající z předchozích kapitol. Poslední bod je věnován finančním předpokladům a sestavení finančního cíle, kterého by se společnost do budoucna ráda držela.