1 Popis případu Cílem tohoto projektu je analýza současné situace firmy Karlovarské minerální vody a.s., působící v České republice. Na základě syntézy zjištěných poznatků je v závěru uvedena doporučená firemní strategie. Touto strategií je vývoj nových technologií a využití vlastního firemního vývoje za účelem expanze na nové tržní segmenty, zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení vyšších výkonů. 2 Současná situace společnosti a vstupní údaje 2.1 Základní údaje o společnosti Karlovarské minerální vody, a.s. jsou největším výrobcem minerálních a pramenitých vod v České republice. Společnost založil v roce 1873 karlovarský rodák Heinrich Mattoni. Současnou podobu získala v 90. letech díky výrazným investicím nových majitelů. Karlovarské minerální vody v současné době stáčí minerální a pramenité vody značek Mattoni, Magnesia a Aquila, které vyváží do více než 20 zemí světa. Společnost se významně podílí na kulturním, sportovním, ale i společenském životě v České republice. Podporuje také projekty spojené s ochranou přírody a otázkou ekologie. 2.1.1 Základní údaje Společnost zapsána v obchodním rejstříku Krajského souudu v Plzni sp. zn. B71 založení společnosti 28. března 1991 zahájení činnosti 1. srpna 1991 základní kapitál 262 842 tis. Kč počet zaměstnanců cca 400