Registrace | Přihlásit

Vypracované otázky: Vypracované zápočtové testy z Marketingu

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
komunikační mix
Reklama-placená forma prezentace myšlenek, zboží, služeb
Podpora prodeje obchodu a spotřebitele -nástroje krátkodobé pobídky růstu prodeje
Osobní prodej-osobní prezentace zboží a služeb
Přímý marketing-adresná komunikace osobní nebo neosobní
PR-budování dobrých vztahů, imagefirmy, publicita
e-marketing-internetové technologie v marketingové komunikaci

cenové strategie a typy
Strategie návratnosti nákladů - ceny by měly zajistit určitou procentní návratnost investovaného kapitálu
Strategie vůdcovství tržního podílu - určení nízkých cen pro rychlé ovládnutí trhu a zajištění Nadsazená cena dlouhodobé prosperity na trhu díky tržnímu podílu (prioritu mají dlouhodobé cíle na úkor krátkodobých)
Strategie vůdcovství produktovou kvalitou - zaváděcí cena je vysoká, strategie staví na prestiži produktu.

- Prémiová cena - kvalitní zboží je nabízeno za vysoké ceny pro omezené tržní segmenty: „sbírání smetany“.
- Průniková cena - nižší ceny s cílem získání tržního podílu nebo proniknutí na nové trhy nebo zaváděcí ceny nového produktu.
- nízká kvalita, vysoká cena (monopolní postavení).
- Průměrná cena a kvalita - solidní kvalita za solidní cenu - masový produkt.
- Výhodná koupě - výprodejní ceny kvalitního zboží před uvedením nového výrobku.
- Sraz a uteč - špatný výrobek za nejvyšší možnou cenu.
- Podřadné zboží - příliš vysoká cena za výrobek nízké kvality.
- Levné zboží - nízké ceny, nízká kvalita, pro zákazníky citlivé na ceny a rezignující vůči kvalitě.
Hodnocení (0x):