1. Vybrat z příkladů správně napsané titulky (sloveso atd.) • často to jediné, co si čtenář přečte • v titulku by mělo byt vždycky sloveso - v činném rodě • jak velký a na jakém místě je dáno grafickým manuálem • neměl by odkazovat k něčemu, co si čtenář v textu nepřečte • shrnuje základní nejpodstatnější informace • podtitulek a nadtitulek doplňují myšlenky • podtitulky a nadtitulky by měly doplnit, dotvořit základní informaci • zábavná funkce by měla být doménou publicistiky • nepoužívají se uvozovky, vykřičník velmi málo - doména bulváru • otázka - ne, musí být odpověď, ale může být, pokud odpověď hned podáme • poživotňování neživotných věcí - nešikovné (město čte, povodí Moravy opravilo) • nepoužívat neznámé zkratky • Hluchoněmý mladík o svém únosu stále mlčí :-) • čísla jen pokud je nutné • parafrázování názvů filmů apod. - v publicistice ano, ve zpravodajství nepodá žádnou informaci
2. Poslechovost rádií Impuls, Frekvence 1, Evropa 2, Radiožurnál, hitrádia, Blaník, regiony ČRo, Kiss radio
3. Seřadit stanice podle share Duben 2013 (čekovat květen!): Nova, Prima Family, ČT1, Nova Cinema, Barrandov, ČT24, ČT2 Za rok 2012: Nova, Prima, ČT1, ČT24, Barrandov, Nova Cinema, ČT2