Tato seminární práce se zaměřuje na společnost Vodafone Czech Republic a.s., možnosti zefektivnění chodu a snížení logistických nákladů servisního oddělení společnosti. Důvodem výběru této práce byla velká variabilita při výběru možností, jak zlepšit logistické centrum společnosti spolu se snížením nákladů a dobrá přístupnost k informacím o společnosti. Hlavní informace nám poskytl Radim Kožíšek, který je zaměstnám u společnosti Vodafone Czech Republic a.s. jako vedoucí regionální pobočky, která má na starosti správu vysílačů ve Východočeském kraji. V první části práce se práce věnuje teoretickým poznatkům, které budou v dalších kapitolách aplikovány. V druhé části se zabývá historií, důležitými informacemi a působením společnosti Vodafone na českém a světovém trhu. Ve třetí části aplikací teoretických znalostí jsou analyzovány logistické procesy, návrhy ke zlepšení a zvážení jejich výhody a nevýhod.
V závěru je v práci uvedena diskuze daného tématu, zhodnocení jednotlivých návrhů a doporučením vybraných bodů Vodafone k implementaci.