Účelem této seminární práce je vypracovat závěrečnou zprávu z dotazníkového šetření na téma spokojenosti studentů se studiem na EF TUL a provést statistickou analýzu výsledků tohoto šetření. Šetření proběhlo v rámci celofakultního výzkumu, forma a náplň dotazníku je tedy dána. Respondenty se stali studenti všech ročníků a oborů na Ekonomické fakultě, výběr byl proto vyčerpávající, s tolerancí 75% návratnosti, nicméně pro účely této práce byly použity pouze výsledky dotazování studentů třetího ročníku oboru Podniková ekonomika v kombinované formě studia. Jejich výběr byl spíše náhodný. Bylo navráceno 26 ks vyplněných dotazníků, což je dostačující pro další zpracovávání dat.
Na základě dohody s jednotlivými vyučujícími bylo umožněno vyplnění dotazníků studenty. Po sesbírání dostatečného počtu vyplněných dotazníků byla data převedena do elektronické podoby a následně zpracována pomocí programu STATGRAPHICS Centurion VI.
Na základě zadání byly zpracovány všechny povinné úkoly. V první části práce je testována nezávislost hodnocení kvality výuky zvoleného Jazyka I (II) a daného Jazyka I (II), který respondent studuje (uvedl). Část dvě obsahuje testování nezávislosti veličin: počet předmětů uvedený respondentem v Otázce 17 a počet jeho návrhů uvedených v Otázce 20; k této části je připojena volitelná úloha zahrnující tvorbu korelační tabulky a výpočty podmíněných průměrů a rozptylů. Třetí část je věnována podrobné analýze hodnocení dvou povinných předmětů (metodami deskriptivní statistiky). V části čtvrté je testována nezávislost hodnocení kvality výuky dvojic navazujících předmětů (Otázka 10); tato část obsahuje i volitelnou úlohu, v níž bylo analyzováno průměrné hodnocení kvality výuky testovaných předmětů. V závěru je práce krátce shrnuta.