Návrh: Převodovka je řešena pro případ kusové výroby s ohledem na jednoduchost a cenu výroby samotného kusu. Z tohoto důvodu jsou omezeny počty odlitků a byl kladen důraz na použití co největšího počtu normalizovaných součástí. Pro kuželové soukolí převodovky byly zvoleny šikmé zuby, pro čelní ozubení kvůli snadnějšímu řazení zuby přímé. K přeřazení na jiný převodový poměr dochází posuven kol na jednom hřídeli v drážkování.
Optimalizace: Smyslem optimalizace je zlepšení chodu převodovky, plynulejší chod, menší nároky na údržbu, menší výrobní náklady a i její větší využití. Z tohoto důvodu byly provedeny značné změny v konstrukci. Převodovka nyní má kola pouze se šikmými zuby s korekcemi, které zlepší záběrové vlastnosti, a řazení je prováděno pomocí synchronních třecích kuželových spojek, čímž je možno řadit i za chodu převodovky. Skříň převodovky byla zmenšena a její stěny zúženy. Korekce ozubení je provedena pouze u kol s čelním ozubením, u kuželových kol se záběrové poměry mohou změnit vzájemným nastavením.