Počáteční studie vypracovaná jako semestrální projekt se zabývá postupem zavádění nového informačního systému do zaběhnuté firmy REMA se sídlem v Pražské části Braník. Firma REMA je součástí společnosti EROCOMM, spol. s.r.o. od 1.1.2017. Náplní studie je stručná charakteristika firmy, kde se bude projekt realizovat a firmy, která bude dále IS dodávat a zavádět. Součástí studie je i souhrn Ekonomických ukazatelů i SWOT analýza současné situace firmy REMA. Na základě analýzy stávající situace IS/IT je navržen cílový stav s kritickými faktory úspěchu. Pro potřeby nového IS je třeba rozpoznat uživatelské role, funkcionalitu, použitelnost, spolehlivost a výkonost. Zavedením nového systému se očekává větší stabilita systéme, vzdálený přístup z mateřské firmy a sjednocení IS v celé firmě. Na rozdíl od předchozího systému „Abra G3 plus“ si od nového systému “myWAC“ slibujeme lepší grafickou přehlednost, zjednodušení základních nejpoužívanějších operací pro zrychlení práce. Tím je myšleno vystavení objednávky k dodavateli i k odběrateli, rychlost expedice a odeslání zboží. Důraz je kladen na snadné ovládání, které umožní zaměstnancům lépe se adaptovat na nový IS. S ohledem na potřeby IS bude dokoupeno odpovídající HW a SW vybavení. Závěr tvoří časový harmonogram, přibližné vyčíslení nákladů a zhodnocení návrhu.