1. Zadání Na internetu si zvolte webové stránky libovolného autobazaru. Vytvořte si databázi čítající alespoň 30 automobilů. Modelujte cenu vozu v závislosti na alespoň třech vybraných faktorech (počet najetých km, stáří vozu, síla motoru, počet dveří vozu, zda se jedná o vůz po první majiteli, zda má vůz automatickou převodovku, zda má vůz klimatizaci,….). Sestavte příslušný regresní model, odhadněte jeho parametry, okomentujte výsledky. Sestavte korelační matici, zhodnoťte možné riziko multikolinearity. 2. Úvod Tato semestrální práce se zabývá regresivní analýzou, která byla aplikována na vybrané nabídky prodeje aut autobazaru Eso. A dále korelační matici a možném riziku mulitokolinarity. 3. Zpracování 3.1 Data Nejdříve jsme vybrali na internetu příslušný autobazar. Rozhodli jsme se pro autobazar ESO, ze kterého jsme náhodně vybrali 30 nabízených automobilu. V této práci pracujeme s informacemi o cenně, roku výroby auta, počtu najetých km a výkonu motoru příslušného vozu. Pro lepší přehled jsme data seřadili od nejdražší vozu po ten nejelvnější.