Registrace | Přihlásit

Seminární práce: Podpora prodeje

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
Úvod

Cílem mé seminární práce je seznámit vás s podporou prodeje. Jedná se o techniku, kterou realizuje marketingový plán. Spolu s dalšími součástmi, například reklamou, má zajisti cíle marketingu, ale v prvé řadě zvýšení prodejnosti daného výrobku či služeb (nadále produktu).

1. Teoretická část

1.1 Úkoly a plánování podpory prodeje

Podpora prodeje je přístup, který se liší od reklamy, osobního prodeje a publicity (vztahů s veřejností) tím, že to je neosobní komunikace, která dává zákazníkovi určitý motiv k okamžitému nákupu (zvýhodněné kupóny na nákup produktu, soutěže a výhry, vzorky zdarma a prémie).

Úkoly podpory prodeje:
1) Přimět zákazníky, aby vyzkoušeli nové produkty.
2) Zvýšit mimosezónní prodej.
3) Zvýšit prodeje v obdobích, která souvisejí s hlavními společenskými, prázdninovými a dalšími příležitostmi (výstavy, veletrhy).
4) Podnítit zprostředkovatele k úsilí prodávat produkty.
5) Zajistit propagační materiály akcí.

Plánování podpory prodeje:
Tento plán podpory prodeje by měl mít stejně jako v případě reklamy písemnou
podobu a měl by být připravován jako nedílná součást komplexního marketingového plánu.
Hodnocení (0x):