Jako téma této práce jsem si zvolila tvorbu webových stránek, které mají sloužit jako firemní prezentace menší firmy. Tato firma pracující v oboru služeb, konkrétně zprostředkování prodeje nemovitostí a finančních služeb, je současně má vlastní firma, kterou vedu samostatně a ve které pracuje pět pracovníků. Vzhledem k tomu, že se tomuto oboru na této úrovni věnuji již téměř osm let a poznala jsem podrobně styl práce a postupy několika větších firem z oboru, ve kterých jsem před vlastní samostatnou činností pracovala, mám dobrý přehled o potřebách a požadavcích zákazníků- klientů, o jejich názorech na velké realitní firmy, nebo o jejich představách, jak má vypadat práce realitní kanceláře a realitního makléře.
Tyto zkušenosti z praxe a srovnávání s konkurenčními firemními weby, kterých je na internetu nepřeberné množství, mě současně při úvahách o nových webových stránkách umožnily stanovit základní kritéria a požadavky na firemní webové stránky tak, aby na jedné straně splnily snahy o maximální odlišení firemní nabídky od všeobecně rozšířených zvyklostí a vzhledů ostatních konkurenčních firemních webů, na straně druhé aby splnily představy klientů o realitním internetovém serveru, o jeho možnostech a schopnostech, a současně o nabízených službách a možnostech využití těchto služeb v maximální možné míře pomocí moderních internetových technologií.