1. Úvod Pro zpracování této seminární práce jsme si vybrali produkt Coca-Cola, protože je dnes v současné společnosti velmi známá a lidé se s ní potkávají skoro na každém kroku. Naše téma, kterou jsme si vybrali je postaveni výrobku Cola-Cola mezi kolovými nápoji. V naši práci rozebereme makroprostředí firmy, určíme segmenty, na které se zaměřuje firma a rozebereme silné a slabé stránky firmy, příležitosti a ohrožení, které společnost Coca-Cola může mít. Náš výzkum zaměříme na zákazníky Coca-Coly a následně budeme zpracovávat data, která jsme dotazováním zjistili. Později zpracované data budeme graficky interpretovat a vyhodnocovat. Navrhneme možný strategie pro firmu, které by ji měli pomoci na trhu s kolovými nápoji. Určíme segmenty, na které by se společnost Coca-Cola měla zaměřit, kde firma dělá chyby a co zákazníci očekávají od Coca-Coly. Zhodnotím naše hypotézy, či se potvrdili anebo ne. Nakonec navrhneme doporučení managementu, kde budeme rozebírat naše návrhy, které by měla firma uskutečnit.