Stanovení tematických okruhů nosných produktů (hlavních témat) je jedním ze stěžejních výstupů celého projektu. Návrh obsahuje kromě vstupní mediální kampaně a podrobné analýzy turistické nabídky Pardubického kraje 3 základní na sebe navazující výstupy, a to vlastní návrh tematických okruhů (tzv. hlavních témat), dále specifikaci cílových skupin s popisem vhodných zdrojových oblastí a návrh marketingového mixu pro navržená hlavní témata. Významnou součástí výstupu byla také poměrně široká diskuse s odbornou veřejností, pracovní setkání v každé turistické oblasti a dotazníková šetření v rámci předem vybraných cílových skupin. Výsledky diskuse s odbornou veřejností společně s náměty a připomínkami regionálních partnerů projektu byly zásadním způsobem promítnuty do celé návrhové části výstupu, především pak do návrhu konkrétních tematických okruhů nosných produktů - hlavních témat. Tím bylo dosaženo maximálního propojení metodických zkušeností zpracovatele a regionálních znalostí zástupců odborné veřejnosti.