Registrace | Přihlásit

Poznámky: Marketing v oblasti vinařství

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy Náhledy
Každý vinař, který chce svá vína předkládat veřejnosti jako zboží vhodné pro obchodní činnost,
musí zvládnout marketingovou činnost, která je v oblasti vinařství dosud málo rozvinutá a
menším vinařům také málo srozumitelná.

Období, kdy víno bylo zemědělským produktem, který si spotřebitel nakupoval u „svého“ vinaře,
kterému důvěřoval, je nenávratně pryč. Prodej vína se přesunul do supermarketů, do vinoték, do
gastronomie a do sklepů či dvorů menších producentů.


• S nástupem nového tisíciletí se největší díl práce vinaře soustřeďuje na zákazníka a
na službu zákazníkovi. Trh je vínem přesycen a přežít mohou jen ti, kteří dokážou
koncentrovanou nabídkou získat velmi kritické konzumenty a pochopí, že marketing je nejenom
základ a metoda, ale současně strategie a filozofie.


Moderní marketing není žádná agresivní metoda prodeje užívající různé lsti, aby vnutila
jakékoliv zboží zákazníkovi. Nutí k zamyšlení nad trhem a má snahu splnit zákazníkovo přání
tak, aby byl kvalitou výrobků a služeb nejen přesvědčen, ale přímo nadšen.

Hodnocení (0x):