Registrace | Přihlásit

Přednášky: Marketingové technologie

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy Náhledy
Customer Relationship Management
CRM je koncepce řízení, která se zabývá tím, jak si udržet ty nejrentabilnější zákazníky, jak současně snižovat náklady, jak zvyšovat užitnou hodnotu svých aktivit a tak maximalizovat svůj zisk
CRM neexistuje ve světě obchodu
Produkt jako proces
• Hodnota se vytváří během procesu
• Hodnota výrobku a zboží se ukáže až v samotném užití
• Od produktové diferenciace k diferenciaci vztahů se zákazníky (je-li produkt procesem, stává se produktová diferenciace procesem)
• Produkty jsou součást vztahu zákazníka a firmy
Nejdůležitější není prodej produktů prostřednictvím jednotlivých obchodních transakcí, ale rozvoj po celou dobu trvání vztahu se zákazníkem
Měřítko úspěšnosti
• Ziskovost vztahů se zákazníkem
• Trvání vztahu
• Hodnota schopností a znalostí
• Referenční hodnota
• Potenciální hodnota
Fáze vztahu :
1. navázání 2. rozvíjení 3. ukončení 4. řízení
Čtyři typy funkce kvality vztahu :
• Zásadní faktory  zlepšená kvalita vede k přímému zlepšení spokojenosti zákazníka a naopak
• Hygienické faktory  kvalita musí dosáhnout určité úrovně, pak nejsou další investice nutné
• Nevýznamné faktory  snížení nebo zvýšení významně neovlivní kvalitu
• Profilové faktory  odlišují společnost od průměrné úrovně v oboru a od konkurence
Hodnocení (0x):