1. Mezi reklamní média patrí mimo jiné: špatne - Direct mail špatne - Spotrebitelská soutež SPRÁVNE - Outdoor SPRÁVNE - Televize SPRÁVNE - Print SPRÁVNE - Rádio špatne - Telefon SPRÁVNE - Film 2. POP komunikace je: špatne - jeden z typických nástroju osobního prodeje špatne - jeden z typických nástroju direct marketingu špatne - využívání tzv. pop-up oken v internetové reklame SPRÁVNE - soubor nástroju, které jsou využívány v míste prodeje SPRÁVNE - komunikace v míste prodeje špatne - jeden z typických nástroju public relations špatne - komunikace mimo míste prodeje 3. „Krizovou komunikací“ se v public relations rozumí: SPRÁVNE - Komunikace v prípadech, jako jsou napr. výrobkové vady, nehody, poškození životního prostredí, korupce, fúze a akvizice, uzavrení provozovny, propouštení zamestnancu ci kontroverzní marketingové kampane. SPRÁVNE - Komunikace s novinári v situaci krize. špatne - PR kampan, která má jen minimální rozpocet. SPRÁVNE - Rešení situace, kdy je povest znacky ohrožena negativní publicitou. špatne - PR kampan, která využívá netradicní média. špatne - PR kampan, která má typicky velký rozpocet. 4. Direct mail je: špatne - nástroj podpory prodeje SPRÁVNE - vhodný pro individuální komunikaci špatne - prímý prodej pomocí telefonu SPRÁVNE - nástroj direct marketingu SPRÁVNE - prímý prodej pomocí zásilek