Registrace | Přihlásit

Prezentace: Podnikové finance oceňování

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
Klíčový problém

- vymezení účelu, pro který bývá ocenění zpracováno.

- toto vymezení se stává vodítkem pro výběr modelů, který může být použit.

Obecně o hodnotě

- není kategorií absolutního významu
- je veličinou relativní
- potřeby a zdroje - v konkrétním případě - potřeby zákazníka a finanční zdroje čili kupní síla našich zákazníků jsou u každého z nich různé

Jak stanovit hodnotu

- Hodnota výrobku a služeb pro zákazníka, ale i hodnota podniku, hodnota zákazníka pro dodavatelský podnik, je závislá na potenciálu podniku, a především na tom k čemu chce hodnotitel toto ocenění použít.Hodnota se tedy mění v závislosti na okolnostech. Hodnota produktu či podniku je tedy závislá na cíli ocenění a na okolních podmínkách. Hodnota produktu či podniku se bude měnit v závislostech na odpovědi na otázky:
- Proč chceme - z jakého důvodu -stanovit hodnotu produktu či podniku?
- Kdo hodnotu stanovuje?
- Kdy hodnotu stanovujeme?
Hodnocení (0x):