Registrace | Přihlásit

Prezentace: Specifika marketingu v mezinárodním prostředí - prezentace

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
Koncepce mezinárodního marketingu

- Vývozní marketing
- Globální marketing
- Interkulturární marketing

Vývozní marketing

- adaptace obchodní politiky podle podmínek jednotlivých trhů
- podniky, které začínají rozvíjet mezinárodní aktivity
- obvykle orientace na geograficky blízké trhy (často pouze na jeden trh)

Globální marketing

- umožňuje uplatnit na světovém trhu stejný typ výrobku a nabízet jej stejnému okruhu zákazníků
- používání jednotného marketingového postupu na všech trzích
- předpoklady
- homogenizace potřeb
- preference průměrně kvalitních výrobků za přijatelné ceny
- velkosériová výroba, uplatnění výrobků na světovém trhu = úspory z rozsahu
- velké multinacionální firmy
Hodnocení (0x):