Registrace | Přihlásit

Seminární práce: Podnikatelský záměr - Management a marketing

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy Náhledy
1. Popis případu

Firma Agročas Částkov, spol. s.r.o., dále jen Agročas byla založena jako zemědělský podnik s poskytováním základních zemědělských produktů. Hlavní produkty jsou mléko, obilniny a maso (hovězí, vepřové, kuřecí). Dříve se firma zabývala také výrobou plastických výrobků. Nynější cíle firmy jsou produkce rostlinné masy za účelem výroby elektrické energie v nejvýhodnějším ekonomickém hledisku a živočišná produkce, která se dělí na mléčnou a masnou produkci. Mléčná výroba je provozována v klasickém pojetí: „ stáj - dojírna - stáj “. V dnešní době se prodej mléka zvedá. Masná produkce se dělí na dvě části: 1. Klasický chov skotu masného a kombinovaného plemene (Cherolaise a Fleckvieh), 2. Specializovaný chov bizonů. Ve všech výrobních oblastech se firma snaží vyrábět výrobky dle státem požadovaných norem a vyhlášek za co nejmenší náklady.
Hodnocení (0x):