Registrace | Přihlásit

Seminární práce: Strategie Hotelu Kladno - seminární práce

Skrýt detaily | Oblíbený
Náhledy Náhledy
1. ÚVOD

Předmětem seminární práce je návrh strategie hotelu Kladno pro jeho budoucí období. Trh je doslova saturován nabídkou hotelových služeb a získat nové zákazníky je dnes stále obtížnější. Řešení vedle kvalitních služeb představuje dobře propracovaná strategie.

2. CÍLE A METODIKA

Seminární práce je koncipována tak, aby bylo možné navrhnout tu nejvhodnější strategii. Cílem seminární práce bude provedení několika strategických analýz. Dalším cílem je najít vhodný způsob posílení konkurenceschopnosti hotelu a vyhledání nových příležitostí na trhu.

Nejprve bude aplikována SWOT analýza, pomůže charakterizovat vnitřní prostředí hotelu a tím zjistit silné a slabé stránky a možné příležitost či hrozby daného okolí ne něj působící.

Pro zmapování vnějšího prostředí bude použita mapa konkurenčních skupin. Ta umožní lépe nahlédnout na strukturu daného odvětví a pomůže identifikovat současné a potencionální konkurenty.

Závěrem bude vytvořena analýza konkurence, kde se podrobněji zaměřím na konkurenční podniky a jejich konkurenční výhody.

Na základě těchto analýz budou shrnuty celkové výsledky a navržena vhodná strategii.
Hodnocení (0x):