Předmětem seminární práce je návrh strategie hotelu Kladno pro jeho budoucí období. Trh je doslova saturován nabídkou hotelových služeb a získat nové zákazníky je dnes stále obtížnější. Řešení vedle kvalitních služeb představuje dobře propracovaná strategie.
2. CÍLE A METODIKA
Seminární práce je koncipována tak, aby bylo možné navrhnout tu nejvhodnější strategii. Cílem seminární práce bude provedení několika strategických analýz. Dalším cílem je najít vhodný způsob posílení konkurenceschopnosti hotelu a vyhledání nových příležitostí na trhu.
Nejprve bude aplikována SWOT analýza, pomůže charakterizovat vnitřní prostředí hotelu a tím zjistit silné a slabé stránky a možné příležitost či hrozby daného okolí ne něj působící.
Pro zmapování vnějšího prostředí bude použita mapa konkurenčních skupin. Ta umožní lépe nahlédnout na strukturu daného odvětví a pomůže identifikovat současné a potencionální konkurenty.
Závěrem bude vytvořena analýza konkurence, kde se podrobněji zaměřím na konkurenční podniky a jejich konkurenční výhody.
Na základě těchto analýz budou shrnuty celkové výsledky a navržena vhodná strategii.